Kirjoitellaanpa sitten tännekin blogiin...

Ässä muutti meille kesäkuussa -03 1 v 3 kk ikäisenä nuorena poikana. Asuttiin silloin vielä Raahessa, v. 2006 muutettiin tänne Utajärvelle omaan pieneen mökkiin.

Toukokuun lopulla 2009 Ässä sai pikkuveljen, Epun, ikää nyt reilu 1 v. (Magical Spot´s Doing Magic viralliselta nimeltään). Eppu on lähtöisin samasta kennelistä kuin Ässäkin. Hyvin ovat pojat tulleet toimeen, tietty jotain pientä (mielestäni normaalia) vääntöä on välillä, lähinnä siksi, että Eppu ärsyttää tahallaan Ässää.

Eka aamu kotona, ovatko nämä koirat toisilleen kenties sukua?! (Vastaus on kyllä: Ässä on Epun isoeno)

Tämä kuva löytyy myös suurennettuna seinältä.

Laku- ja suklaanenut

Lunta löytyy tänä talvena!